iş verildi ve teslim edildi zamanında ve herzamanki gibi çok şık ve hoş oldu 2.işimizdi.teşşekürler elinize sağlık.
Hayırlı olması dileğiyle, iyi günlerde kullanın logo ve maskotunuzu..
1+1 iş için anlaşılmıştır.
Çalışmaya başlandı, eskizler üzerinde çalışılıyor.