• 07-10-2010, 10:09:59
    #1
    Arkadaşlar bu temayı ben hazırladım. 5$ veren arkadaşa bu temayı lisanslı bir şekilde vereceğim. Yani tema alan kişiye ait olacaktır. Satabilir, kullanabilir ve dağıtabilir. Satış işlemi yapıldıktan sonra bu konu silinecektir. Tema %100 kendi tasarımımdır. Ayrıca alan arkadaşa html ve psd formatında teslim edilecektir.

    MSN: bilgi@ozgunweb.info

  • 07-10-2010, 11:41:43
    #2
    Keşke anasayfayı tamamlayıp satışa koysaydın.
  • 07-10-2010, 11:45:09
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Tema demek yanlış olur.
    Taslak aşamasında kalmış ve geliştirilmeyi bekleyen bir proje bu.

    Bol şans.
  • 07-10-2010, 13:58:30
    #4
    Lisansını nerden aldınız acaba ? Bakkallar satıyor muydu lisansı ?
  • 07-10-2010, 14:06:27
    #5
    kickboksturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lisansını nerden aldınız acaba ? Bakkallar satıyor muydu lisansı ?
    Yok süpermarketten aldım. bakkallarda işim olmaz. senin aldığın yer bakkal galiba.