Konu
"WE2 PSD Web Teması" Satılık
07-10-2010, 14:06:27
#5
OzgunWeb
kickboksturk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Lisansını nerden aldınız acaba ? Bakkallar satıyor muydu lisansı ?
Yok süpermarketten aldım. bakkallarda işim olmaz. senin aldığın yer bakkal galiba.