• 27-08-2010, 22:10:31
    #10
    TuKeNeCeGiZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet dikkatli bakılınca reklam yerleşimi, reklam sayısı kurallara uygun ama malesef bir arkadaşımız bu tema yüzünden ban yedi ve bende şuan kullanıyorum yedek adsense hesabımla. Bakalım ben ne zaman ban yiyeceğim, Ban yediğim zaman yazarım buraya
    Tema yüzünden olduğunu kim söyledi size ?

    Google tema yüzünden banladık mı dedi, başka bir sebepten banlanmıştır.

    Google adsense kurallarına göre yasak olan bir durum yok ortada.
  • 27-08-2010, 22:22:35
    #11
    Bu tema kullanıcıları yanıltmaya yönelik. Adsense açısından çok riskli.
  • 28-08-2010, 02:06:24
    #12
    Bir satis bu kadar guzel baltalanir, temada kurallara aykiri bir durum yok, isteyenede ince bir cizgi ile ayiririz icerigi olur biter.
  • 28-08-2010, 02:09:38
    #13
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Konu Başlığı : %100 adsense, ne kadar doğru

    Şaka bi yana google farkettiği anda banlar bence
  • 28-08-2010, 12:07:36
    #14
    Tema çok güzel ama ban sebebi olması şundan dolayı, google reklamını içerik gibi göstermek ban sebebidir. Sitenin içeriğide google reklamı gibi (hatta birebir.) haliyle ban sebebidir , aksi taktirde tema güzel.
  • 28-08-2010, 14:17:38
    #15
    Arkadaş -rep vermiş, konuyu neden baltalıyorsun demiş, bu konuyu baltalamak değil, doğruları söylemek, eleştirmektir. Canı sağolsun ama, Bu temayı denedik de ban yedik diye burda insanları bilgilendirdik sen 3-5 kuruş kazanacaksın tamam hayırlı satışlar ama bu temayı da kullanıp banlanacak olan arkadaşlarında şu adsense hesabını ne zorluklarla açtıklarını biliyormusun? Tüm forum -rep versede TEKRAR SÖYLÜYORUM BU TEMAYI KULLANDIK VE BANLANDIK ADSENSE KULLANAN ARKADAŞLARIMIZIN ZARAR GÖRMESİNİ İSTEMİYORUM. BİLGİNİZ OLSUN.
  • 28-08-2010, 14:38:17
    #16
    Çok riskli bir tema.Ban yiyen üyelerde varmış.Adsense hesabı için üyelerin ne taklalar attığını görüyoruz.Hesabın onaylanmasını bekle.Pin'in gelmesini bekle.
    Bu tema resmen intihar.
  • 28-08-2010, 15:30:16
    #17
    tema güzel ama yazılanlardan sonra kimse riske girmez haralde.
  • 28-08-2010, 17:03:39
    #18
    TuKeNeCeGiZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş -rep vermiş, konuyu neden baltalıyorsun demiş, bu konuyu baltalamak değil, doğruları söylemek, eleştirmektir. Canı sağolsun ama, Bu temayı denedik de ban yedik diye burda insanları bilgilendirdik sen 3-5 kuruş kazanacaksın tamam hayırlı satışlar ama bu temayı da kullanıp banlanacak olan arkadaşlarında şu adsense hesabını ne zorluklarla açtıklarını biliyormusun? Tüm forum -rep versede TEKRAR SÖYLÜYORUM BU TEMAYI KULLANDIK VE BANLANDIK ADSENSE KULLANAN ARKADAŞLARIMIZIN ZARAR GÖRMESİNİ İSTEMİYORUM. BİLGİNİZ OLSUN.
    O eksiyi atan arkadaş bana da atmış. Ama anten takmasını öneriyorum hemde çanak. Ancak o zaman algılama duyuları gelişebilir belki.