TuKeNeCeGiZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaş -rep vermiş, konuyu neden baltalıyorsun demiş, bu konuyu baltalamak değil, doğruları söylemek, eleştirmektir. Canı sağolsun ama, Bu temayı denedik de ban yedik diye burda insanları bilgilendirdik sen 3-5 kuruş kazanacaksın tamam hayırlı satışlar ama bu temayı da kullanıp banlanacak olan arkadaşlarında şu adsense hesabını ne zorluklarla açtıklarını biliyormusun? Tüm forum -rep versede TEKRAR SÖYLÜYORUM BU TEMAYI KULLANDIK VE BANLANDIK ADSENSE KULLANAN ARKADAŞLARIMIZIN ZARAR GÖRMESİNİ İSTEMİYORUM. BİLGİNİZ OLSUN.
O eksiyi atan arkadaş bana da atmış. Ama anten takmasını öneriyorum hemde çanak. Ancak o zaman algılama duyuları gelişebilir belki.