Arkadaşlar tema isteğe göre 1 kişiye veya birden fazla kişiye satılacak.
Eğer sadece bende olsun diyorsanız fiyat 50 TL.
Birden fazla kişiye satılsın diyorsanız fiyat 40 TL.
Siz kaç para olmasını bekliyorsunuz ki? Ben arkadaşın sunduğu fiyatlandırma gayet iyimser ve dürüst bir fiyat. sonuçta ortada tasarım emeği var, bununla beraber HTML haline dökülmüş bir tasarım var ortada ki çoğu kişinin yapamadığı olay bu. 1$'lık işler mi daha uygun sizin için o zaman arkadaşın konusuna yorum yapmayın. Satamazsın, yapamazsın diye. Hem arkadaşın işine engel oluyorsunuz olduğunuz gibi de şevkini kırıyorsunuz. sana hitap etmiyorsa, hiç bir şey yazmana gerek yok. Kaldı ki bu mantalite ile piyasad dolaşan bir çok profesyonel script, tasarım, ek yamalar olduğu değerin çok çok altına çekilmeye çalışıyor.
Siz kaç para olmasını bekliyorsunuz ki? Ben arkadaşın sunduğu fiyatlandırma gayet iyimser ve dürüst bir fiyat. sonuçta ortada tasarım emeği var, bununla beraber HTML haline dökülmüş bir tasarım var ortada ki çoğu kişinin yapamadığı olay bu. 1$'lık işler mi daha uygun sizin için o zaman arkadaşın konusuna yorum yapmayın. Satamazsın, yapamazsın diye. Hem arkadaşın işine engel oluyorsunuz olduğunuz gibi de şevkini kırıyorsunuz. sana hitap etmiyorsa, hiç bir şey yazmana gerek yok. Kaldı ki bu mantalite ile piyasad dolaşan bir çok profesyonel script, tasarım, ek yamalar olduğu değerin çok çok altına çekilmeye çalışıyor.
Siz kaç para olmasını bekliyorsunuz ki? Ben arkadaşın sunduğu fiyatlandırma gayet iyimser ve dürüst bir fiyat. sonuçta ortada tasarım emeği var, bununla beraber HTML haline dökülmüş bir tasarım var ortada ki çoğu kişinin yapamadığı olay bu. 1$'lık işler mi daha uygun sizin için o zaman arkadaşın konusuna yorum yapmayın. Satamazsın, yapamazsın diye. Hem arkadaşın işine engel oluyorsunuz olduğunuz gibi de şevkini kırıyorsunuz. sana hitap etmiyorsa, hiç bir şey yazmana gerek yok. Kaldı ki bu mantalite ile piyasad dolaşan bir çok profesyonel script, tasarım, ek yamalar olduğu değerin çok çok altına çekilmeye çalışıyor.
Lütfen arkadaşlar, emeğe saygı duyalım.
++katılıyorum
Almak isteyen alsın istemeyen satışı baltalamasın tasarım göreceli bir kavramdır..
Mert Erakman Denilen *********** Şahıs Hakkında Suç Duyurusunda Bulunuldu.
Eski Müşterilerimden Bir kardeşe İslami Şiir Scripti Yapıcam diye ilk ödeme olarak bir kısım ücret alınıyor geri kalanı ise iş bitiminden sonra diye anlasılıyor. ödemeyi aldıktan sonra ,Mert Erakman Denilen *********** ve Ateist olan bu alçak. ona bir video hazırlıyor ve isminide "Ayet" yaparak Müşterimize gönderiyor. Müşterimiz videoyu actığında çok pişman oluyor. Bu Dinsiz İmansız Kafir Erakman. "Allah yoktur, Ahiret yok, ***** sitelerini kapattıramazsınız gibisinden sesli ve görüntülü olarak küfür ve hakaretlerde bulunmus ve herkese güvenme diyerek son not bırakmıştır"
Bu alçak ve imansız kişi hakkında ve "Mustafa Arabacı" Hakkında Dolandırıcılık ve Hakaretten dolayı suç duyurusunda bulunuldu. ve + gerekli işlemleri de yapılacaktır bu şahıslar hakkında.
Sizden ricam bu İmansızı Burada bulundurmayın ve diğer kardeşleride dolandırmasına musade etmeyin lütfen.
mert erakman. bunun bedelini kolay ödeyemeyeceksin. müşterim basit ve sıradan biri değil.