whitelabel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz kaç para olmasını bekliyorsunuz ki? Ben arkadaşın sunduğu fiyatlandırma gayet iyimser ve dürüst bir fiyat. sonuçta ortada tasarım emeği var, bununla beraber HTML haline dökülmüş bir tasarım var ortada ki çoğu kişinin yapamadığı olay bu. 1$'lık işler mi daha uygun sizin için o zaman arkadaşın konusuna yorum yapmayın. Satamazsın, yapamazsın diye. Hem arkadaşın işine engel oluyorsunuz olduğunuz gibi de şevkini kırıyorsunuz. sana hitap etmiyorsa, hiç bir şey yazmana gerek yok. Kaldı ki bu mantalite ile piyasad dolaşan bir çok profesyonel script, tasarım, ek yamalar olduğu değerin çok çok altına çekilmeye çalışıyor.

Lütfen arkadaşlar, emeğe saygı duyalım.
+ Katılıyorum.