• 30-06-2010, 14:01:15
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Ayakkabı shopping sitem için flash banner tasarlatacağım.

    Profesyonel tasarımcı arıyorum.

    Referanslarınızı ve fiyat bilgilernizi pm atınız. tesekkurler.
  • 30-06-2010, 16:15:11
    #2
    kubiroger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba;
    Normalde freelance iş almıyorum zaten,arkadaşım r10 da editör o yönlendirdi bayadır girmiyordum.bu aralar biraz maddi gelir sağlamam gerektiği için freelance iş yapmam gerekiyor bu aralar.bilgiler aşağıdadır.kubilayozatik@hotmail.com Msn adresi
    Web Sitesi Tasarımı
    Wap/Mobil Site Tasarımı
    Iphone/Java Uygulama Arayüz Tasarımı
    Kiosk Arayüz Tasarımı
    MMS Tasarımı
    Web Banner Tasarım/Optimizasyon
    Wap Banner Tasarım/Optimizasyon
    Web/Wap Banner Kampanya Hazırlanması ve Takibi
    Web Portalleri için İnteraktif Banner Uygulamaları
    Mobil İçerik Üretimi
    İnteraktif Demo ve Sunum Hazırlanması
    Flash Animasyon/Geliştirme
    HTML, CSS, Javascript
    Konsepte Uygun Özel E-kart, Duvarkağıdı ve Ekran Koruyucu Üretimi
    Multimedya, İnternet ve Yazılı Basın Ortamları
    Flyer, Broşür, Davetiye, Poster Tasarımları
    Bazı Projeler :
    WEB SİTELERİ
    http://www.cokenmusic.com
    http://www.cappy.com.tr
    http://www.reform.com.tr
    http://www.kayaholding.com.tr
    http://www.seranit.com.tr (seranitle yaşam)
    http://www.akbank.com.tr (sorululuk sayfa tasarımları ve animasyonlar)
    http://www.cappylimonata.com
    http://www.pizzahut.com.tr/
    http://www.algpsikoteknik.com
    http://www.extremedya.com.tr
    http://www.fanta.kz
    www.dekorelektrik.biz
    IPHONE VE MOBILE
    ntvmsnbc iphone aplication
    coca_cola iphone aplication
    akşam gazetesi iphone aplication
    mazda mobile site
    mercedes mobile site
    audi mobile site
    lg mobile site
    turkiyebonususeviyor mobile site
    ardak.mobi mobile site
    MMS
    atlas
    beşiktaş belediyesi
    schweppes
    BANNER
    cappy
    garanti
    cornetto
    sprite
    coca-cola
    ntvmsnbc
    schweppes
    acıbadem hastanesi
    akşam
    efes
    magnum
    lg dubai
    fanta
    burdaki siteleri senmı yaptın
  • 30-06-2010, 18:24:29
    #3
    Üyeliği durduruldu
    trvandetta haklı bunların hepsini sen mi yaptın..!?
  • 30-06-2010, 19:27:38
    #4
    Üyeliği durduruldu
    kubiroger Lütfen yanlış anlama ama ; bunca referans yaptıktan sonra biraz maddi gelir sağlamak için r10da flash banner işi almaya çalışmak biraz garip değil mi?
  • 30-06-2010, 19:42:06
    #5
    🌐 xvizyon ❤ r10
    evet sitlerden bazılarının tasarımları bin ile 5 bin TL arası değişiyordur muhtemelen şimdi de 100 TL ye banner mı yapıcaksın
  • 01-07-2010, 03:07:16
    #6
    Üyeliği durduruldu
    kubiroger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işi açan kişi gerekli cevabı verecektir.işi yaptım zaten.birde o yazı özel msj olacaktı yanlışlıkla buraya yazmısım.freelance iş yapmıyorum zaten normalde.çok fazla giderim olduğu ve ve araba taksidine girdiğim için burdan gelecek olan temiz işlerle biraz destek sağlama durumundayım.100 200 lira değil derdim korkayın ekmeginize mani olma derdinde değilim herkesin sıkışık olduğu dönemler vardır.referanstaki işler frelance olarka yapılıp geliri komple bana değil sirket kazanmaktadır.
    sonuçta ben maaşlı bir çalısanım.referanslara gelince.evet birsürü sitede tasarımcı geçmişi bulunmayan tabiri caizse çakma tasarımcılar dolu.özel bir sirketin art direktörüyüm.keyifne burada değilim merak etmeyin.dalaşada girmeyecegim sevinmeyinde.referanslar dogrudur.şirket adına yapılmıs portfolyemde bulunmaktadır.marketing turkiye,ve uluslar arası bir cok firmayla calıstım.firmaları şirket alıyor bnyesine bende işlerini yapıyorum art direktör olarak.
    http://mobilpazarlama.turkcell.com.tr/?p=35 (örnek link) yaratıcı grupta büyük firmalara iş yaptıgımı inanmayanlar içindir.(Kubilay Özatik) herkese kolay gelsin.lütfen tasarımların kalitesini düşürmeyelim.
    Arkadaşlar Kubilay bey msn e geldi. 5 dk sohbet ettik bazı sorular sordu 10 dk sonra bana bir dosya yolladı bu işinize yarar sanırım diye azım açık kaldı.

    15 dk lik sohbet arasında süper bir banner yapmıştı. Üstelik sembolik bir rakama.

    Kendisine çok teşekkür ediyorum. Yolladığı bannerdan işlerin ona ait olduğuna inandım.
  • 01-07-2010, 09:14:02
    #7
    yapılan işi göremezmiyiz peki...