kubiroger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işi açan kişi gerekli cevabı verecektir.işi yaptım zaten.birde o yazı özel msj olacaktı yanlışlıkla buraya yazmısım.freelance iş yapmıyorum zaten normalde.çok fazla giderim olduğu ve ve araba taksidine girdiğim için burdan gelecek olan temiz işlerle biraz destek sağlama durumundayım.100 200 lira değil derdim korkayın ekmeginize mani olma derdinde değilim herkesin sıkışık olduğu dönemler vardır.referanstaki işler frelance olarka yapılıp geliri komple bana değil sirket kazanmaktadır.
sonuçta ben maaşlı bir çalısanım.referanslara gelince.evet birsürü sitede tasarımcı geçmişi bulunmayan tabiri caizse çakma tasarımcılar dolu.özel bir sirketin art direktörüyüm.keyifne burada değilim merak etmeyin.dalaşada girmeyecegim sevinmeyinde.referanslar dogrudur.şirket adına yapılmıs portfolyemde bulunmaktadır.marketing turkiye,ve uluslar arası bir cok firmayla calıstım.firmaları şirket alıyor bnyesine bende işlerini yapıyorum art direktör olarak.
http://mobilpazarlama.turkcell.com.tr/?p=35 (örnek link) yaratıcı grupta büyük firmalara iş yaptıgımı inanmayanlar içindir.(Kubilay Özatik) herkese kolay gelsin.lütfen tasarımların kalitesini düşürmeyelim.
Arkadaşlar Kubilay bey msn e geldi. 5 dk sohbet ettik bazı sorular sordu 10 dk sonra bana bir dosya yolladı bu işinize yarar sanırım diye azım açık kaldı.

15 dk lik sohbet arasında süper bir banner yapmıştı. Üstelik sembolik bir rakama.

Kendisine çok teşekkür ediyorum. Yolladığı bannerdan işlerin ona ait olduğuna inandım.