• 27-07-2010, 22:51:17
    #37
    Tasarım yaptırıldı tam istediğim gibi teslim etti.

    İş bitiminden sonraki ilgisinden dolayıda çok teşekkür ederim.

    Hayırlı işler Taner Bey.
  • 29-07-2010, 20:58:33
    #38
    Sağolun teşekkür ederim üstadım

    İş Alımı Açıktır...
  • 31-07-2010, 23:13:00
    #39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Taner bey işlerinde gördügüm çok başarılı web masterlerden birisi. Aynı zaman da kendi kişiliğinden ödün vermeyen beyfendidir. Allah cc başarılarının devamını getirmesini nasip eder inşallah..
  • 02-08-2010, 03:37:26
    #40
    Teşekkürler Uğur bey. Yeniden çalışmak dileğiyle...

    İş alımı açıktır...
  • 03-08-2010, 02:21:42
    #41
    Üyeliği durduruldu
    İlgi ve alakası, fiyatların uygunluğu; tavsiye etmemek elde değil.
  • 03-08-2010, 23:21:17
    #42
    h.işler işinde başarılıdır.
  • 04-08-2010, 01:25:27
    #43
    Sağolun arkadaşlar teşekkür ederim dizi-izle tasarımının css dökümü referanslara eklenmiştir. Son sayfadan referanslarıma bakabilirsiniz...

    İş alımı açıktır
  • 06-08-2010, 02:55:40
    #44
    Güvenle çalışabilirsiniz. Hızlı bir şekilde psdyi csse döktü
  • 06-08-2010, 14:23:04
    #45
    teşekkürler, iş alımı açıktır...