• 12-07-2010, 08:54:55
    #28
    İş alımı açıktır. Konu güncel...
  • 15-07-2010, 03:19:18
    #29
    hayırlı işler
  • 15-07-2010, 08:09:08
    #30
    Teşekkür ederim kardeşim sana da hayırlı işler
  • 15-07-2010, 08:46:52
    #31
    Taner benim işlerimide layıki ile yapıyor saolsun .

    gönül rahatlığı ile tavsiye ediyorum .

    Kolay gelsin herkese
  • 15-07-2010, 13:31:23
    #32
    Tasarımlarınız çok güzel taner bey. Başarılarınızın devamını dilerim
    saygılarımla
  • 15-07-2010, 22:26:36
    #33
    Sağolun arkadaşlar teşekkür ederim. ciddi insanlarla ciddi işler yapmak güzel...

    iş alımı açıktır...
  • 18-07-2010, 11:38:35
    #34
    CSS Döküm işi yaptırıldı,İlgi ve alakasından Dolayı kendisine teşekkür eder başarıların devamını dilerim bir sonraki işlerde görüşmek üzere.
  • 18-07-2010, 19:47:21
    #35
    Ben teşekkür ederim Ümit bey. İş alımı açıktır...
  • 21-07-2010, 22:44:50
    #36
    iş alımı açıktır...