• 09-11-2012, 19:36:33
    pm attım tasarım ile ilgili görüşmek için
  • 10-11-2012, 16:41:57
    tasarım ve css çalışması işi verildi hayırlı olması dileğiyle
  • 19-11-2012, 22:09:04
    psd/css çalışma yaptırıldı güzel bir iş ortaya çıktı teşekkür ediyorum
  • 20-11-2012, 21:30:30
    tolgab adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalışmalar çok güzel Taner, eline sağlık.
    Teşekkürler

    Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendisine bir adet psd çizim ve xhtml döküm işi verilmiştir. Hayırlı olsun
    Tşekkürler hayırlı olsun

    baskuda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    psd/css çalışma yaptırıldı güzel bir iş ortaya çıktı teşekkür ediyorum
    Teşekkürler Allah'ın izniyle teslim edilmiştir


    yeni referans :

  • 20-11-2012, 21:37:50
    posta kutunuz dolu olduğu için pm atamıyorum iletişim bilgilerinizi gönderirmisiniz
  • 20-11-2012, 21:48:48
    Üyeliği durduruldu
    Logo yapıyormusunuz? Yapıyorsanız ücretini pm alabilirmiyim?
  • 22-11-2012, 17:36:18
    ermann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    posta kutunuz dolu olduğu için pm atamıyorum iletişim bilgilerinizi gönderirmisiniz
    NetBlogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Logo yapıyormusunuz? Yapıyorsanız ücretini pm alabilirmiyim?
    dönüşler yapılmıştır.. PM kutusu şu an uygundur....

    tek logo çalışması yapmıyoruz malesef, arayüz ile birlikte yapıyoruz... : )

    iş alımı açıktır

    yeni referansımız :

  • 22-11-2012, 23:39:02
    İş verildi.
  • 24-11-2012, 19:46:13
    hayırlı işler, güzel referanslar….