ermann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
posta kutunuz dolu olduğu için pm atamıyorum iletişim bilgilerinizi gönderirmisiniz
NetBlogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Logo yapıyormusunuz? Yapıyorsanız ücretini pm alabilirmiyim?
dönüşler yapılmıştır.. PM kutusu şu an uygundur....

tek logo çalışması yapmıyoruz malesef, arayüz ile birlikte yapıyoruz... : )

iş alımı açıktır

yeni referansımız :