qaKKos_ Logo
7
●361
- 06-03-2010, 11:50:00Konu ücretli tasarım bölümünde ama her neyse, artık gördüklerime yazıcağım. Arkadaşlar lütfen biraz Türkçe'ye önem verelim. Şu "herşey" kelimesini doğru yazalım. Herşey değil doğrusu her şey dir. Şey her zaman ayrı yazılır. Kusura bakmayın ama Türkçe'nin yanlış kullanılmasından çok rahatsız oluyorum.
- 07-03-2010, 11:01:01Üyeliği durdurulduBu logolar çalıntı :S Kardeşim Birde Konu açma lütfen.
http://www.templatesbox.com/free-log...ates/index.htm - 07-03-2010, 11:03:36Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bu arada Elazığ mı Tunceli mi memleketiniz ?
Yoksa birbirlerine yakın olmalarından ötürü, ikisinide mi seçiyorsunuz
- 07-03-2010, 11:13:47Annem Tunceli'li babam Elazığ'lı desem ?airwebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
