• 06-03-2010, 11:02:10
    #1
    Evet arkadaşlar hafta sonundan hafta sonuna giriyorum Ps'ye bugün birşeyler yapmak istedim ve köyümüzün sitesi için yaptım.

  • 06-03-2010, 11:08:07
    #2
    Yazıların kenarındaki şekil ile logodaki yazan yazının bir birine bağlantısını anlayamadım. Birazda basit olmuş sanki.
  • 06-03-2010, 11:50:00
    #3
    Konu ücretli tasarım bölümünde ama her neyse, artık gördüklerime yazıcağım. Arkadaşlar lütfen biraz Türkçe'ye önem verelim. Şu "herşey" kelimesini doğru yazalım. Herşey değil doğrusu her şey dir. Şey her zaman ayrı yazılır. Kusura bakmayın ama Türkçe'nin yanlış kullanılmasından çok rahatsız oluyorum.
  • 07-03-2010, 10:51:15
    #4
    Yarışma için yaptıklarım



  • 07-03-2010, 10:58:27
    #5
    hocam ücretsiz logo tasarımları bunlar. fontlarda hazır yaptığınız sadece your logo yazısını silip yerine isim yazmanız olmuş, çok az kullandığınızı söylemişsiniz ama bunun için konu açmak biraz saçma olmuş
  • 07-03-2010, 11:01:01
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bu logolar çalıntı :S Kardeşim Birde Konu açma lütfen.

    http://www.templatesbox.com/free-log...ates/index.htm
  • 07-03-2010, 11:03:36
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu arada Elazığ Tunceli mi memleketiniz ?
    Yoksa birbirlerine yakın olmalarından ötürü, ikisinide mi seçiyorsunuz
  • 07-03-2010, 11:13:47
    #8
    airwebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arada Elazığ Tunceli mi memleketiniz ?
    Yoksa birbirlerine yakın olmalarından ötürü, ikisinide mi seçiyorsunuz
    Annem Tunceli'li babam Elazığ'lı desem ?