Konu ücretli tasarım bölümünde ama her neyse, artık gördüklerime yazıcağım. Arkadaşlar lütfen biraz Türkçe'ye önem verelim. Şu "herşey" kelimesini doğru yazalım. Herşey değil doğrusu her şey dir. Şey her zaman ayrı yazılır. Kusura bakmayın ama Türkçe'nin yanlış kullanılmasından çok rahatsız oluyorum.