• 16-02-2010, 00:55:29
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar.Corel Draw X3 ile yaptığım ve adını renginden alan "Mortlak" adlı maskot satılıktır.Tamamen kendi çizimim olup vektöreldir. Crd ve Jpg formatlarıyla verilecektir.

    Fiyat: 20 TL

  • 16-02-2010, 08:30:28
    #2
    güzel bir maskot olmuş
    ama 40 lira çok gibi geldi bana
    ne diyim hayırlı satışlar
  • 16-02-2010, 09:43:17
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler Fiyat konusunda ise; maskotu alan kişinin sitesine göre logosunu da beraber veririz.Böylece uygun olur kanaatindeyim. İyi çalışmalar.
  • 16-02-2010, 14:26:29
    #4
    Biri almadıysa 20 TL yap alınsın bekleme Güzel olmuş ellerine kollarına sağlık :P
  • 16-02-2010, 19:36:22
    #5
    Üyeliği durduruldu
    SystemXL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biri almadıysa 20 TL yap alınsın bekleme Güzel olmuş ellerine kollarına sağlık :P
    Teşekkürler. Olsun be kardeş satılmazsa ben kullanırım