Maskot - Mortlak - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Maskot - Mortlak
4
●
468
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım İşleri
Maskot - Mortlak
16-02-2010, 00:55:29
#1
axakal
Üyeliği durduruldu
Merhabalar.Corel Draw X3 ile yaptığım ve adını renginden alan "Mortlak" adlı maskot satılıktır.Tamamen kendi çizimim olup vektöreldir. Crd ve Jpg formatlarıyla verilecektir.
Fiyat: 20 TL
16-02-2010, 08:30:28
#2
Tomba
güzel bir maskot olmuş
ama 40 lira çok gibi geldi bana
ne diyim hayırlı satışlar
16-02-2010, 09:43:17
#3
axakal
Üyeliği durduruldu
Teşekkürler
Fiyat konusunda ise; maskotu alan kişinin sitesine göre logosunu da beraber veririz.Böylece uygun olur kanaatindeyim. İyi çalışmalar.
16-02-2010, 14:26:29
#4
beraterylmz
Biri almadıysa 20 TL yap alınsın bekleme
Güzel olmuş ellerine kollarına sağlık :P
16-02-2010, 19:36:22
#5
axakal
Üyeliği durduruldu
SystemXL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Biri almadıysa 20 TL yap alınsın bekleme
Güzel olmuş ellerine kollarına sağlık :P
Teşekkürler. Olsun be kardeş satılmazsa ben kullanırım
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler