SystemXL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biri almadıysa 20 TL yap alınsın bekleme Güzel olmuş ellerine kollarına sağlık :P
Teşekkürler. Olsun be kardeş satılmazsa ben kullanırım