Karakter tasarımlarım
26
●2.780
- 13-02-2010, 17:49:34ben daha ciddi şeyler çizmeyi seviyorum ama bu işten kazanç sağlamak için dediğin gibi olması gerekiyoAllback adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

yorumun için teşekkürler - 19-02-2010, 11:24:05Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.çalışmalar gayet güzel.hatta çok profesyonelce diyebilirim.yeteneğin var belli.yalnız;
konuna biraz daha ciddiyet getirip düzenlersen hem doğru,düzgün hedef kitleye ulaşırsın hem de emeğinin ve yeteneğinin tam karşılığını alma imkanın oluşur.
önerilerim:
- "gibi, bişey" kelimelerini çıkar konundan.yaptığın çalışmaları daha özgün ve çarpıcı bir sunumla göster insanlara.
- gülme simgelerini vs kullanma,konunda ciddiyetsizlik yaratan baş etkenler.
iyi çalışmalar - 19-02-2010, 12:04:18Şu renklendirmeyi öğrensem iyi olcak bende çiziyorum ama renklendirme 0
- 19-02-2010, 12:48:01Arkadaşım yeteneğinin olduğu çok açık
"http://www.youtube.com/watch?v=xJNvKjQHv8I"
Çalışmalarını yukarıda link verdiğim durumda geliştirmeye çalışırsan harika işler çıkarmaman için hiçbir sebebin yok. - 19-02-2010, 12:53:02başka yerin linkini versen girmıyor YouTube'aRunodizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
