• 13-02-2010, 17:17:34
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Maskot kimliğinde değil daha belirttiğin gibi karakter kategorisine giriyor. Çizimler iyi. yaratıcılığını geliştirip daha az çizgiyle daha çok şey anlatabilirsen, harika maskotlar çıkartırsın.
  • 13-02-2010, 17:34:23
    #11
    Mükemmel diyebilirim. Ellerine ve hayal gücüne sağlık
  • 13-02-2010, 17:49:34
    #12
    Allback adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maskot kimliğinde değil daha belirttiğin gibi karakter kategorisine giriyor. Çizimler iyi. yaratıcılığını geliştirip daha az çizgiyle daha çok şey anlatabilirsen, harika maskotlar çıkartırsın.
    ben daha ciddi şeyler çizmeyi seviyorum ama bu işten kazanç sağlamak için dediğin gibi olması gerekiyo
    yorumun için teşekkürler
  • 19-02-2010, 10:07:38
    #13
    2 yeni çizim eklendi.Troll & Guitar of demona
  • 19-02-2010, 11:24:05
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çalışmalar gayet güzel.hatta çok profesyonelce diyebilirim.yeteneğin var belli.yalnız;

    konuna biraz daha ciddiyet getirip düzenlersen hem doğru,düzgün hedef kitleye ulaşırsın hem de emeğinin ve yeteneğinin tam karşılığını alma imkanın oluşur.

    önerilerim:
    - "gibi, bişey" kelimelerini çıkar konundan.yaptığın çalışmaları daha özgün ve çarpıcı bir sunumla göster insanlara.
    - gülme simgelerini vs kullanma,konunda ciddiyetsizlik yaratan baş etkenler.

    iyi çalışmalar
  • 19-02-2010, 11:27:45
    #15
    önerini dikkate alıcam teşekkürler
    aslında ben bunların çoğuna senaryo yazıyorum biraz onlardan bahsedebilirim
  • 19-02-2010, 12:04:18
    #16
    Şu renklendirmeyi öğrensem iyi olcak bende çiziyorum ama renklendirme 0
  • 19-02-2010, 12:48:01
    #17
    Arkadaşım yeteneğinin olduğu çok açık

    "http://www.youtube.com/watch?v=xJNvKjQHv8I"

    Çalışmalarını yukarıda link verdiğim durumda geliştirmeye çalışırsan harika işler çıkarmaman için hiçbir sebebin yok.
  • 19-02-2010, 12:53:02
    #18
    Runodizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım yeteneğinin olduğu çok açık

    "http://www.youtube.com/watch?v=xJNvKjQHv8I"

    Çalışmalarını yukarıda link verdiğim durumda geliştirmeye çalışırsan harika işler çıkarmaman için hiçbir sebebin yok.
    başka yerin linkini versen girmıyor YouTube'a