çalışmalar gayet güzel.hatta çok profesyonelce diyebilirim.yeteneğin var belli.yalnız;

konuna biraz daha ciddiyet getirip düzenlersen hem doğru,düzgün hedef kitleye ulaşırsın hem de emeğinin ve yeteneğinin tam karşılığını alma imkanın oluşur.

önerilerim:
- "gibi, bişey" kelimelerini çıkar konundan.yaptığın çalışmaları daha özgün ve çarpıcı bir sunumla göster insanlara.
- gülme simgelerini vs kullanma,konunda ciddiyetsizlik yaratan baş etkenler.

iyi çalışmalar