• 14-01-2010, 17:07:57
    #1
    ...
  • 14-01-2010, 17:30:20
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Şirket olarak çalıştığımız, işini hakkıyla yapan yaratıcı ender tasarımcılardan birisidir. Güvenebilirsiniz.
  • 14-01-2010, 17:53:32
    #3
    Bireysel olarak çalışma yaptığım bir arkadaş, çok başarılı işleri var.
  • 14-01-2010, 18:41:17
    #4
    Hoş çalışmalar hocam kolay gelsin.
  • 14-01-2010, 19:02:48
    #5
    mdb
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Çalıştığım şirketin tasarımlarını kendisi yapar şuana kadar bi prüz olmadı güvenebilirsiniz.
  • 14-01-2010, 19:20:59
    #6
    bad
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kendisiyle bir kac kez calistik kalitesi ortada, hayirli calismalar kardesim.
  • 14-01-2010, 19:51:23
    #7
    v2'nin tasarımını Muharrem çizmişti gerçekten işini en iyi şekilde yapan piyasanın aradığı cinsten bir tasarımcı.
  • 14-01-2010, 20:30:01
    #8
    Muham hayırlı işler hacı
  • 14-01-2010, 20:44:29
    #9
    İyi Çalışmalar Dileriz. İşini iyi yapan bir arkadaştır.