• 14-01-2010, 22:34:10
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Genel olarak başarılı çalışmalar, tebrikler. Yolun açık olsun...
  • 14-01-2010, 22:44:52
    #11
    güzel işler başarılarının devamını dilerim.
  • 15-01-2010, 00:02:38
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Birlikte çalıştığım kaliteli işler çıkaran tasarımcılardan biri. Gayet güvenilir bir arkadaştır. Başarılarının devamını diliyorum.
  • 15-01-2010, 01:30:17
    #13
    Referanslarınızın çoğu hoş çalışmalar. Başarılar dilerim.
  • 15-01-2010, 09:34:08
    #14
    Güzel çalışmalar mevcut, banada css konusunda yardımları olmuştur tekrar teşekkür ediyorum. Hayırlı işler...
  • 15-01-2010, 14:49:54
    #15
    Yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar.
  • 15-01-2010, 18:15:02
    #16
    www.arslania.com
    İşini iyi yapan birisidir. Logomu çizmişti Başarılar..
  • 17-01-2010, 13:06:15
    #17
    Tasarım çizdirmiştim.Çok güzel çiziyor teşk. Muham
  • 17-01-2010, 15:53:36
    #18
    Muham gerçekten çok iyi işler yapıyor. Kendisine bir logo yaptırdım. Seçtiği renkler olsun, çizdikleri olsun gerçekten harika bir işti. Kendisine başarılar diliyorum. Emin olabilirsiniz.