• 12-12-2009, 17:20:02
    #10
    walla ne diyceğimi bilmiyorum. olayıda bilmiyorum. ama bir insanı bu kadar kötülemek yerine otur düzgün konuş. yapamıyosan muhattap olma. nedir bu kadar olayı büyütmene sebep olan şey?
  • 12-12-2009, 20:01:39
    #11
    "ücretli tasarım işleri" başlığı altına açılabilecek daha iyi bir konu olamazdı herhalde... bu nedir Allah aşkına...

    edit: eksik bırakmışım birinin zoruna gitmiş -rep vermiş. vallahi çoluk çocukla uğraşıyoruz...