"ücretli tasarım işleri" başlığı altına açılabilecek daha iyi bir konu olamazdı herhalde... bu nedir Allah aşkına...

edit: eksik bırakmışım birinin zoruna gitmiş -rep vermiş. vallahi çoluk çocukla uğraşıyoruz...