• 03-12-2009, 21:32:37
    #1
    ...
  • 03-12-2009, 21:34:43
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlıs satışlar kanka
  • 03-12-2009, 21:39:15
    #3
    Üyeliği durduruldu
    IE6 ile baktınmı hiç
  • 03-12-2009, 21:46:52
    #4
    ben ie6 kullanmıyorum yanlız kullanan arkadaşıma baktırdım yanlızca sağdaki menü çıkmıyor :S başka bir sorunu daha varsa söyleyin.
  • 03-12-2009, 21:49:18
    #5
    Üyeliği durduruldu
    IE testleri için IETester kullan.
    http://i45.tinypic.com/npj1it.jpg
  • 03-12-2009, 21:50:40
    #6
    tamam o zaman konu kilitlensin özür diliyorum bakmamıştım düzelttikten sonra tekrar açarım
  • 03-12-2009, 22:05:39
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Bu tasarım için 55 tl biraz çok değil mi?
    Edit:Tamamı kalın (Bold) yazı yazmak yasaktır.
  • 03-12-2009, 22:15:44
    #8
    Üyeliği durduruldu
    header ile content kısmının arasının açık kalma problemi yüksek ihtimal font-size, line-height, margin, padding gibi şeylerin sıfırlanmadığı içindir. onları sıfırlayarak problemi düzeltebilirsin.
  • 03-12-2009, 22:17:16
    #9
    Üyeliği durduruldu
    webmaster258 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tasarım için 55 tl biraz çok değil mi?
    Kişiye kalmış birşey, emeğinin değeri olarak onu uygun görmüş.