Sağ taraftaki menülerin üzerine gelince fare imleci değişirse daha güzel olur. css de cursor: pointer; ile yapabilirsin.
Sanırım sağ menüyü position özelliği kullanarak yaptın ama ie6 bunu desteklemez. Desteklemesi için javascript hackleri mevcut onları kullanarak düzenleyebilirsin.
Bir arkadaş bahsetmiş bazı değerleri sıfırlaman gerektiğini. Bunun için reset.css diye arama yaparsan muhtemelen düzgün bir reset dosyası elde edersin. Böylece tarayıcı farkları daha da azalır.
Ayrıca anasayfa ve altsayfa içeriklerini daha ayrıntılı çizip kodlarsan çok daha iyi sonuçlar elde edersin. Son olarak renk ve font seçimlerine dikkat edip tekrardan tasarımı düzenlersen (tabi bundan önce söylediğim şeyleri de yapıp) daha iyi bir ücretle satarsın ve alıcısı muhtemelen çıkar.
Hayırlı satışlar...
Bitmiş, tasarım için reset css kullanırsa bir çok yer de patlama problemi oluşabilir. o yüzden sadece patlayan yerleri sıfırlaması şimdilik daha iyi olur. reset css kodlamaya başlamadan önce kullanılmalıdır.
Ayrıca position gibi bir şeyi javascript olmadan normal olarak kullanabilir. bir çok proje de kullandım ve baş ağırtacak hatalar ile karşılaşmadım bir çoğunda..