• 03-12-2009, 22:30:57
    #10
    Üyeliği durduruldu
    webmaster258 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tasarım için 55 tl biraz çok değil mi?
    Kişi kendi emeğinin parasını istiyor.+ Forum Kurallarını oku istersen .
  • 04-12-2009, 00:56:43
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sağ taraftaki menülerin üzerine gelince fare imleci değişirse daha güzel olur. css de cursor: pointer; ile yapabilirsin.

    Sanırım sağ menüyü position özelliği kullanarak yaptın ama ie6 bunu desteklemez. Desteklemesi için javascript hackleri mevcut onları kullanarak düzenleyebilirsin.

    Bir arkadaş bahsetmiş bazı değerleri sıfırlaman gerektiğini. Bunun için reset.css diye arama yaparsan muhtemelen düzgün bir reset dosyası elde edersin. Böylece tarayıcı farkları daha da azalır.

    Ayrıca anasayfa ve altsayfa içeriklerini daha ayrıntılı çizip kodlarsan çok daha iyi sonuçlar elde edersin. Son olarak renk ve font seçimlerine dikkat edip tekrardan tasarımı düzenlersen (tabi bundan önce söylediğim şeyleri de yapıp) daha iyi bir ücretle satarsın ve alıcısı muhtemelen çıkar.

    Hayırlı satışlar...
  • 04-12-2009, 01:26:29
    #12
    Üyeliği durduruldu
    arno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağ taraftaki menülerin üzerine gelince fare imleci değişirse daha güzel olur. css de cursor: pointer; ile yapabilirsin.

    Sanırım sağ menüyü position özelliği kullanarak yaptın ama ie6 bunu desteklemez. Desteklemesi için javascript hackleri mevcut onları kullanarak düzenleyebilirsin.

    Bir arkadaş bahsetmiş bazı değerleri sıfırlaman gerektiğini. Bunun için reset.css diye arama yaparsan muhtemelen düzgün bir reset dosyası elde edersin. Böylece tarayıcı farkları daha da azalır.

    Ayrıca anasayfa ve altsayfa içeriklerini daha ayrıntılı çizip kodlarsan çok daha iyi sonuçlar elde edersin. Son olarak renk ve font seçimlerine dikkat edip tekrardan tasarımı düzenlersen (tabi bundan önce söylediğim şeyleri de yapıp) daha iyi bir ücretle satarsın ve alıcısı muhtemelen çıkar.

    Hayırlı satışlar...
    Bitmiş, tasarım için reset css kullanırsa bir çok yer de patlama problemi oluşabilir. o yüzden sadece patlayan yerleri sıfırlaması şimdilik daha iyi olur. reset css kodlamaya başlamadan önce kullanılmalıdır.

    Ayrıca position gibi bir şeyi javascript olmadan normal olarak kullanabilir. bir çok proje de kullandım ve baş ağırtacak hatalar ile karşılaşmadım bir çoğunda..
  • 04-12-2009, 04:05:00
    #13
    Reseti kullansın patlayan yer çıkarsa (ki sanmıyorum) düzeltsin. Tabiyki en baştan kullanması daha uygun olacaktır.

    ie6da position: fixed; kullanımı sorun olabiliyor. ( http://www.fatihhayrioglu.com/sabit-...-postionfixed/ ) Bunun için de hack yazılması lazım. Bu hack in javascript ile yapıldığını hatırlıyorum. Şimdi araştırınca css düzenlemesi ile yapıldığını da gördüm: http://ryanfait.com/position-fixed-ie6/
  • 04-12-2009, 05:27:13
    #14
    Üyeliği durduruldu
    arno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reseti kullansın patlayan yer çıkarsa (ki sanmıyorum) düzeltsin. Tabiyki en baştan kullanması daha uygun olacaktır.

    ie6da position: fixed; kullanımı sorun olabiliyor. ( http://www.fatihhayrioglu.com/sabit-...-postionfixed/ ) Bunun için de hack yazılması lazım. Bu hack in javascript ile yapıldığını hatırlıyorum. Şimdi araştırınca css düzenlemesi ile yapıldığını da gördüm: http://ryanfait.com/position-fixed-ie6/
    evet css ile yapabiliyorsun. her şeyi js'ten beklememek lazım
  • 31-12-2009, 01:27:16
    #15
    Verilen Önizleme virüslü dikkat edin.
  • 31-12-2009, 11:23:13
    #16
    Evet avast trojan uyarısı veriyor.
  • 31-12-2009, 11:33:18
    #17
    Nod32 de trojan uyarısı veriyor..

    Moderatörlerden birisi konudaki linki kaldırırsa virüs programı kullanmayan arkadaşlar zarar görmesin..
  • 31-12-2009, 11:33:58
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Sitede Trojan var.