Banner yaptırılacak.
13
●661
- 20-09-2009, 23:17:32Hocam kusura bakmayın ama "paintte bile 2 dk'da çizilebilecek" şeklindeki yorumunuz pek hoşuma gitmedi. Burada herkes bi'şeyler yapmaya çalışıyor, ne olursa olsun ortada bi emek var. Siz bi iş veren olarak gelen her çalışmaya saygı göstermelisiniz.
Umarım yanlış anlaşılmam. - 21-09-2009, 02:12:39https://www.r10.net/tasarim-logo-temp...ns-amacli.html
bu konuda yeni referanslarım var bakabilirsiniz