• 20-09-2009, 22:45:08
    #10
    görebilir miyim ben de ?
  • 20-09-2009, 23:13:39
    #11
    P.M yolladım..
  • 20-09-2009, 23:17:32
    #12
    Hocam kusura bakmayın ama "paintte bile 2 dk'da çizilebilecek" şeklindeki yorumunuz pek hoşuma gitmedi. Burada herkes bi'şeyler yapmaya çalışıyor, ne olursa olsun ortada bi emek var. Siz bi iş veren olarak gelen her çalışmaya saygı göstermelisiniz.

    Umarım yanlış anlaşılmam.
  • 21-09-2009, 02:12:39
    #13
    https://www.r10.net/tasarim-logo-temp...ns-amacli.html
    bu konuda yeni referanslarım var bakabilirsiniz
  • 21-09-2009, 02:13:51
    #14
    bir arkadaşla anlaşıldı, kilitlenebilir.