Hocam kusura bakmayın ama "paintte bile 2 dk'da çizilebilecek" şeklindeki yorumunuz pek hoşuma gitmedi. Burada herkes bi'şeyler yapmaya çalışıyor, ne olursa olsun ortada bi emek var. Siz bi iş veren olarak gelen her çalışmaya saygı göstermelisiniz.

Umarım yanlış anlaşılmam.