• 23-08-2009, 18:18:30
    #10
    -Tek al Ücrreti 99 TL
  • 23-08-2009, 18:36:56
    #11
    evet arkadaşlar 2. tasarım benim değil ama iilk tasarım %100 benim biraz daha düzenleip onuda suncam 2. tasarımı isteyene ücretsiz atabiirim
  • 23-08-2009, 18:42:10
    #12
    yarım saatte çizilecek bir tasarım yahu. Ahım şahım birşey yok ki ortada tam bilmiyorum da kendi çizmiş olamaz mı ?
  • 23-08-2009, 18:57:24
    #13
    Allback adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yarım saatte çizilecek bir tasarım yahu. Ahım şahım birşey yok ki ortada tam bilmiyorum da kendi çizmiş olamaz mı ?
    Eğer buna yarım saat harcarım diyorsan hocam....
    Logoları kaç saatte çiziyon ozman
  • 23-08-2009, 19:01:06
    #14
    slmgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer buna yarım saat harcarım diyorsan hocam....
    Logoları kaç saatte çiziyon ozman
    1 dk da 1 logo
  • 23-08-2009, 19:09:00
    #15
    https://www.r10.net/tasarim-logo-temp...i-yapimim.html

    benim yaptığım var ücretsiz dağıtıyorum.
  • 23-08-2009, 19:15:20
    #16
    slmgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer buna yarım saat harcarım diyorsan hocam....
    Logoları kaç saatte çiziyon ozman
    oguzhankomser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 dk da 1 logo
    zaman alan şey çizmek değil, düşünmek
  • 23-08-2009, 19:17:20
    #17
    bu arada konu başka yerlere gidiyo
  • 23-08-2009, 19:32:20
    #18
    Allback adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaman alan şey çizmek değil, düşünmek
    Evet çok haklısın Alper.Tecrübeli olunca düşünmek te fazla saman almıyor tabi ki. Pratik zeka gelişiyor tecrübe ile... Interface tasarımındaki tecrübesini bildiğim için Alper'in, iyi dinlemenizi tavsiye ederim Alper'i.Aynen benim yaptığım gibi