• 18-02-2009, 00:23:15
    #1
    Merhabalar
    Bu temayı eylülde yapmıştım arşivimde öylece duruyordu.Arkadaşın teki r10 da paylaşmış dedim bende paylaşayım.Psd si mevcuttur beğenen arkadaşlara verilecektir.
    P.M ile belirtirseniz konu linkiyle birlikte hemen veririm.
    Not:er hosting yazar yukarıda öylesine kendim yazdım hiç bir firmayla bağlantısı yoktur.
    Örnek Resim:

  • 18-02-2009, 15:52:19
    #2
    Renk Uyumu Gayet Güzel.Tebrik Ediyorum.
  • 19-02-2009, 16:51:25
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Gölgelerde abartı var, çapraz çizgileri ise sitenin her tarafında kullanmışsın. Kötü durmuş. Renkler uyumlu, ellerine sağlık.
  • 22-02-2009, 18:31:35
    #4
    goldweb
    adlı arkadasımıza pm ile .psd yi yolladım...
  • 23-02-2009, 11:23:51
    #5
    ckrdesign
    adlı kullanıcıyada gönderildi.
  • 23-02-2009, 12:06:37
    #6
    pm alabilirmiyim mümkünse.
  • 23-02-2009, 12:20:34
    #7
    pm alabilirmiyim mümkünse...
  • 23-02-2009, 12:25:02
    #8
    Dostum elne sağlık da, neden direk indirme linkini koymuyorsun da milleti uğraştırıyorsun ki??
  • 23-02-2009, 13:49:58
    #9
    Özel Mesaj attım geri cevab verirseniz sevincem çok güzel bir tasarım olmuş.