• 22-08-2009, 21:31:39
    #10
    ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Esinlenmeden ziyade çoook benzerlik var.
    Çalma çırpma olmadıktan sonra hiç bir sorun yoktur. Kimse bu tema bu temaya çok benziyor diye kimseyi suçlama hakkına sahip değildir. Çalıntı olması gerekiyor. O da bu temada yok.
  • 22-08-2009, 21:52:36
    #11
    burock3699 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalma çırpma olmadıktan sonra hiç bir sorun yoktur. Kimse bu tema bu temaya çok benziyor diye kimseyi suçlama hakkına sahip değildir. Çalıntı olması gerekiyor. O da bu temada yok.
    Şimdi o tırtıkları kendin mi çizdin ps ile? Yandaki hakkında kısmı senin mi aklına geldi bir anda? Ya da pagenavi'nin css dosyasını sen mi buldun? Saçma. O zaman herkes birbirinin tasarımına baksın kopyalasın ama kendi kodlamış olsun, çalıntı olmuyor mu o?