Çalma çırpma olmadıktan sonra hiç bir sorun yoktur. Kimse bu tema bu temaya çok benziyor diye kimseyi suçlama hakkına sahip değildir. Çalıntı olması gerekiyor. O da bu temada yok.
Şimdi o tırtıkları kendin mi çizdin ps ile? Yandaki hakkında kısmı senin mi aklına geldi bir anda? Ya da pagenavi'nin css dosyasını sen mi buldun? Saçma. O zaman herkes birbirinin tasarımına baksın kopyalasın ama kendi kodlamış olsun, çalıntı olmuyor mu o?