• 31-12-2024, 16:02:39
    #1
    2:3 oranında bir görseli görüntüde bir bozulma olmadan 4:5 olarak kullanmak mümkün mü?
  • 01-01-2025, 02:17:29
    #2
  • 01-01-2025, 11:19:50
    #3
    💎 Brand & UI Designer
    export alırken phoshoptan "alt+shift+ctrl+s" kombinasyonu kullanın oranı ayarlayın export alın başka bir şey yapmanıza gerek yok. Zaten öyle export alırsanız daha kaliteli alırsınız, kalite bozulmaz kalitesi artar.