export alırken phoshoptan "alt+shift+ctrl+s" kombinasyonu kullanın oranı ayarlayın export alın başka bir şey yapmanıza gerek yok. Zaten öyle export alırsanız daha kaliteli alırsınız, kalite bozulmaz kalitesi artar.