• 22-11-2024, 13:56:49
    #1
    Arkadaşlar Merhaba, elinde e-fatura tasarımı olan var mı?
  • 22-11-2024, 14:02:17
    #2
    Html css ile size bu konuda yardımcı olabilirim.
  • 22-11-2024, 14:02:45
    #3
    Pm iletildi
  • 22-11-2024, 14:05:10
    #4
    TuruncuMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Merhaba, elinde e-fatura tasarımı olan var mı?
    canvaya bakın orda var tasarımları hocam
  • 22-11-2024, 14:32:22
    #5
  • 22-11-2024, 15:04:38
    #6
    Hocam merhabalar, gib standartlarına uygun e-belge xslt tasarımları yapmaktayım. Elimde benzer çalışmalar da mevcut. İstediğiniz bir şablon varsa onu da yapabiliriz. PM olarak örneği iletiyorum. Şimdiden iyi çalışmalar dilerim.