Hocam merhabalar, gib standartlarına uygun e-belge xslt tasarımları yapmaktayım. Elimde benzer çalışmalar da mevcut. İstediğiniz bir şablon varsa onu da yapabiliriz. PM olarak örneği iletiyorum. Şimdiden iyi çalışmalar dilerim.