Merhabalar;
Grafikerlik ve Web Tasarım [ Yazılım ] Hizmeti Vermekdeyim..
Freelance çalışmaktayım artık. Önceden 1 yıldır bir yazılım şirketinde ve 4 aylık grafikerlik geçmişim var.
Kullandıgım Programlama Dilleri ve Programlar
<--! Programlama Dilleri !-->
Php (Orta Düzey)
Html (iyi)
Css (iyi)
Js. (Ajax)
<--! Programlar !-->
Photoshop
Fireworks
Flash
Actions Script 3.0
Freehand
Corel DRAW
Quark
3D Studyo Max
After Effect
Grafik Olarak (Logo, Kartvizit, Broşür, Albüm kapağı, Dergi tasarımı, Template tasarımı, Kitap Defter vb. gibi Tasarımlar, mimarı çalışmalar) Yapmakdayım.
Eğer bana mail üzerinden olaşıcaksanız msn@hakantoplu.com adresinden ulaşabilirsiniz hem msn hemde mail olarak kullanmakdayım
Şuanda Kişisel sitemin kod yapısı bitmediğinde dolayı kapalıdır. 1 2 Güne açıcam yeni aldım domaini
Referans burada vermiyeceğim. kişisel sitemden bakabilirsiniz.
Genelde Kurumsal olarak çalışmakdayım. kişisel tasarımlarda fazla ilgilenmemekdeyim.
Ayrıca host domain satışım vrdır webilisim.net Aracıığı ile yapıcam onunda kod yapısı bittiğinde online olucaktır.
Şirketlerle freelance olarak çalışma imkanımda var. projelere katılabilirim.
Tasarım Yaptırmak isteyenler
iletişim: msn@hakantoplu.com veya PM Atabilirsiniz.
GSM : 0534 653 62 19
Freelance Grafiker & Webmaster
24
●1.470
- 28-07-2009, 21:58:42Üyeliği durduruldu
- 28-07-2009, 22:20:01Üyeliği durdurulduKişisel sitemde paylaşıcam referanslarımı sonucda burası bir forum.
- 28-07-2009, 22:22:14Üyeliği durdurulduHakanToplu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış düşünüyorsunuz buradaki grafikerler her zaman buraya da bir knu açığ referanslarını koymuşlardır.
- 28-07-2009, 22:24:40Üyeliği durdurulduÖncelikle foruma hoşgeldiniz. Referanslarınızdan en azından bir kısmını burda listelemeniz sizin yararınıza olacaktır. Buradaki adamlar "www.google.com" yazıp, oradan arama yapmaya bile üşeniyorlar.HakanToplu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-07-2009, 22:27:36Üyeliği durdurulduolabilir sevmiyorum referanslarımı bir foruma veya başka yere koymayı. bakıcak kişiler kişisel sitemden bakabilirler zaten. aynı şey. zaten. çalıştığım yazılım şirketinin imzaları oldugundan referanslarımın %90 ını koymuyacagım freelance yeni yeni başladım 3 site 2 tanede logo çalışması onlarıda kişisel sitemden göstericem.Jeek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-07-2009, 22:29:30Üyeliği durdurulduSST adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
üşenen adamla işim olmaz zaten. işini ypamam ödemeyi geri iade ederim. iş verirse eğer. eğer benden belge (com.tr domainler için.) veya resim koymamı istiyorsa oda üstüne düşen görevi yapmıyorsa. bana yaramaz o müşteri onun işi aksar benım canım sıkılır. - 28-07-2009, 22:39:58Üyeliği durdurulduSiz bilirsiniz deyince kavga çıkmazmış. Ben size yardımcı olmak adına yazdım. Gerisi sizin bileceğiniz iştir. İyi çalışmalar.HakanToplu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle