Jeek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış düşünüyorsunuz buradaki grafikerler her zaman buraya da bir knu açığ referanslarını koymuşlardır.
olabilir sevmiyorum referanslarımı bir foruma veya başka yere koymayı. bakıcak kişiler kişisel sitemden bakabilirler zaten. aynı şey. zaten. çalıştığım yazılım şirketinin imzaları oldugundan referanslarımın %90 ını koymuyacagım freelance yeni yeni başladım 3 site 2 tanede logo çalışması onlarıda kişisel sitemden göstericem.