• 07-06-2009, 15:26:03
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Sondaki çok güzel , eline sağlık.
  • 07-06-2009, 20:47:37
    #11
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    s1lkr0ad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gercekten güzel olmus ellerine sağlık.
    milworm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sondaki çok güzel , eline sağlık.
    Teşekkür Ederim Sondakiler Baya Beğeni Topladı Galiba
  • 07-06-2009, 20:57:35
    #12
    Merhaba,

    Siyah olan maskot'u çok beğendim açıkçası

    Başarılar.
  • 07-06-2009, 21:45:59
    #13
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Mr.Darkness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Siyah olan maskot'u çok beğendim açıkçası
    Başarılar.
    Kafanda Birşeyler Varsa Hocam Konuşabiliriz Teşekkür Ederim
  • 07-06-2009, 22:55:52
    #14
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Yeşillik Satılmıştır. Diğer 3 Maskotun Satışı Devam Etmektedir.
  • 08-06-2009, 01:18:55
    #15
    Siteyi yeni yaptırmasaydık kafamda birşeyler var ama siteyi yeni yaptırdık
  • 08-06-2009, 12:28:02
    #16
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Mr.Darkness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siteyi yeni yaptırmasaydık kafamda birşeyler var ama siteyi yeni yaptırdık
    Hayırlı Olsun O Zaman Siten Hocam
  • 10-06-2009, 19:23:03
    #17
    Süpersin ellerine saglik Logo,Banner,Maskot yaptiracaktim msn de konusurz ayrintilari
  • 10-06-2009, 20:36:25
    #18
    iki adet maskot alındı. sorunsuz işlem.