Mr.Darkness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
Siyah olan maskot'u çok beğendim açıkçası
Başarılar.
Kafanda Birşeyler Varsa Hocam Konuşabiliriz Teşekkür Ederim