Konu
Satılık Maskotlar -
07-06-2009, 21:45:59
#13
RebeLWorM
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Mr.Darkness adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba,
Siyah olan maskot'u çok beğendim açıkçası
Başarılar.
Kafanda Birşeyler Varsa Hocam Konuşabiliriz
Teşekkür Ederim