turkmasterz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tasarimodulleri.com a da bir bölüm bu olucak, şuan sistemin kodlarını yazıyoruz, büyük sponsorlar öncülüğü ile gerçekleşicek, tamamen herşey flash bir site
10
●893
şimdi düşünüyorumda kafamda birşeyler canlandı. kişiler 10-15 tl gibi logo yarışması açıyor ve bunlara katılımda bulunuyoruz. bulunmazsak katılım olmaz ve karşı taraftaki kişinin tutumu değişir başka yollar arar. mesela trdeki en kıytırık sitelerin bile çok güzel logoları var
bunun sebebi kişide ki zihniyet nasılsa 10tlye fıstık gibi logo yapıyorlar. iki paket sigara param diye düşünüp yarışma açıyor. 50 kişi birden yarışıyor ve haliyle çok güzel logolar çıkıyor. ama tasarımcıların görüşü değişse buna çok güzel bir hal çare bulunur. bende önceden bir çok yarışmaya katıldım. ama parayla işim yoktu sadece kendimi geliştirmek için katılımda bulunmuştum. şimdi ise düşüncelerim değişti. canım sıkıldığı yapacak birşey bulamadığım zaman katılıyorum.
bence iyi bir programlama bilen kişi bu sistemin altından kalkabilir. hatta ggdeki gibi bir havuz sistemi olsa süper olur