dombalak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir matbaacı olarak söylüyorum; dediğin şeyin olması neredeyse imkansız
adamlara kart basıyoruz diye gelip birde logo çiz bana diyorlar
zaten olaya kurumsal gözle bakan firmalar ise ajanslarla çalışıyorlar ne sana ne bana uğramazlar bile
benzer bir site yazdiralim.com var ama her telden iş ilanları var orada
olay bizde bitiyor ama şimdi düşünüyorumda kafamda birşeyler canlandı. kişiler 10-15 tl gibi logo yarışması açıyor ve bunlara katılımda bulunuyoruz. bulunmazsak katılım olmaz ve karşı taraftaki kişinin tutumu değişir başka yollar arar. mesela trdeki en kıytırık sitelerin bile çok güzel logoları var bunun sebebi kişide ki zihniyet nasılsa 10tlye fıstık gibi logo yapıyorlar. iki paket sigara param diye düşünüp yarışma açıyor. 50 kişi birden yarışıyor ve haliyle çok güzel logolar çıkıyor. ama tasarımcıların görüşü değişse buna çok güzel bir hal çare bulunur. bende önceden bir çok yarışmaya katıldım. ama parayla işim yoktu sadece kendimi geliştirmek için katılımda bulunmuştum. şimdi ise düşüncelerim değişti. canım sıkıldığı yapacak birşey bulamadığım zaman katılıyorum.

bu sistme gelince bence iyi bir programlama bilen kişi bu sistemin altından kalkabilir. hatta ggdeki gibi bir havuz sistemi olsa süper olur