• 15-03-2009, 11:39:59
    #10
    informatique adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elinden tüm bunlar geliyosa o kişi webmaster değildir zaten.
    Bırak webmasterı bence o kişi insan değildir Android falan
  • 15-03-2009, 13:15:53
    #11
    Sanırım aylık en az 2000TL gibi bir maaş söz konusu.
  • 18-03-2009, 00:45:23
    #12
    Üyeliği durduruldu
    shadowyman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım aylık en az 2000TL gibi bir maaş söz konusu.
    2 bin dersen adam heyecanlanır şimdi. Sadece 3D tasarım yapan biri 2-3 bin liradan başlıyor. Bunların hepsi birinde bulunsa, profesyonel olsa 10-15 bin talep eder ki bu da doğaldır. Bu arkadaş düşündüğünü gerçeğe dönüştüren bir insan peşinde. Eminim böyle birini de bulsa naz eder. Kriz var, önçalışma yap, 2 ay seni test edelim filan. Allah'ım ya