shadowyman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım aylık en az 2000TL gibi bir maaş söz konusu.
2 bin dersen adam heyecanlanır şimdi. Sadece 3D tasarım yapan biri 2-3 bin liradan başlıyor. Bunların hepsi birinde bulunsa, profesyonel olsa 10-15 bin talep eder ki bu da doğaldır. Bu arkadaş düşündüğünü gerçeğe dönüştüren bir insan peşinde. Eminim böyle birini de bulsa naz eder. Kriz var, önçalışma yap, 2 ay seni test edelim filan. Allah'ım ya