• 27-02-2021, 19:35:17
    #1
    merhaba arkadaşlar mevcutta bir logo var düşük çönünürlüklü bunu yüksek çözünürlük yapabilecek yüksekten kastım normal bir logo boyu ne oluyorsa o boyutlara getirebilecek arkadaş ücreti ile birlikte bana yazarsa sevinirim. mümkünse photoshop yada hangi programsa işte o halinide gönderebilirse sevinirim.

    logo budur
  • 27-02-2021, 19:57:23
    #2
    Pm atıldı
  • 27-02-2021, 20:54:33
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Pm gönderildi
  • 27-02-2021, 20:55:42
    #4
    PM gönderildi.
  • 27-02-2021, 21:13:16
    #5
    Özel mesaj gönderildi.
  • 27-02-2021, 23:42:38
    #6
    arkadaşlar halledildi dönüş yapamadıgım arkadaşlar oldu ise kusura bakmasın 15 kişi yazdı arada gözümden kaçan olabilir