merhaba arkadaşlar mevcutta bir logo var düşük çönünürlüklü bunu yüksek çözünürlük yapabilecek yüksekten kastım normal bir logo boyu ne oluyorsa o boyutlara getirebilecek arkadaş ücreti ile birlikte bana yazarsa sevinirim. mümkünse photoshop yada hangi programsa işte o halinide gönderebilirse sevinirim.

logo budur