• 13-03-2019, 19:48:41
    #1
    Merhaba,
    R10 da kullanacağım hareketli bir avatar yaptırmak istiyorum.
    Lütfen sadece satış konusu ve referansı olan arkadaşlar yazsın.
    Örnek çalışmalarınızı da PM olarak iletirseniz sevinirim.
    Teşekkürler.
  • 13-03-2019, 19:51:46
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Pm Gönderildi..