Merhaba,
R10 da kullanacağım hareketli bir avatar yaptırmak istiyorum.
Lütfen sadece satış konusu ve referansı olan arkadaşlar yazsın.
Örnek çalışmalarınızı da PM olarak iletirseniz sevinirim.
Teşekkürler.