• 22-10-2018, 23:29:19
    #1
    Arkadaşlar yeni kurmak istediğim e-ticaret sitesi için 1 adet logo, bir adette maskot yaptırmak istiyorum. Sizce bunu yarışma haline mi getirmem doğru olur yoksa bu şekilde bu işlerle uğraşan arkadaşlarla mı irtibata geçmeliyim?

    Yarışmalar için buradaki konuda fiyatlandırma belirtilmiş, ortalama maliyetler ne olur? Teklif iletmek isteyen arkadaşlar konuya yazabilirler... Şimdiden teşekkürler
  • 22-10-2018, 23:30:46
    #2
    Kategori Moderatörü
    R10'un en çok yarışma kazanan ​​​​ekibi olarak, birden fazla alternatif sunduğumuz profesyonel logo tasarım paketlerimize göz atabilirsiniz.

    https://www.r10.net/ucretli-tasarim-...feranslar.html
  • 23-10-2018, 17:19:16
    #3
    Arkadaşlar bir çok mesaj geldi, dönüş yapamadım. Yarın herkese mesaj atacagım. Herkese hayırlı işler
  • 23-10-2018, 21:32:55
    #4
    Yarışma açın. Bir çok yarışma var bu kategori şu an hit. Katılım olacaktır.
  • 27-10-2018, 16:02:08
    #5
    Forumdan bir arkadaşa iş verilmiştir. Ilgilenen tüm arkadaşlara teşekkürler.