Arkadaşlar yeni kurmak istediğim e-ticaret sitesi için 1 adet logo, bir adette maskot yaptırmak istiyorum. Sizce bunu yarışma haline mi getirmem doğru olur yoksa bu şekilde bu işlerle uğraşan arkadaşlarla mı irtibata geçmeliyim?

Yarışmalar için buradaki konuda fiyatlandırma belirtilmiş, ortalama maliyetler ne olur? Teklif iletmek isteyen arkadaşlar konuya yazabilirler... Şimdiden teşekkürler