Merhaba kıymetli dostlar,
İşletmekte olduğumuz restoran için 1 adet menü çekimi ve bunun dekupe işlemi yapılacak.
Şayet bu işi yapan arkadaşlar varsa fiyatlarınızı özelden veya konuda belirtebilir misiniz?
Herkese iyi forumlar.
Edit: Restoranımız Ankara da.
Menü Çekimi + Dekupe İşlemi
1
●212