• 13-06-2017, 14:11:53
    #1
    Merhaba kıymetli dostlar,

    İşletmekte olduğumuz restoran için 1 adet menü çekimi ve bunun dekupe işlemi yapılacak.
    Şayet bu işi yapan arkadaşlar varsa fiyatlarınızı özelden veya konuda belirtebilir misiniz?

    Herkese iyi forumlar.

    Edit: Restoranımız Ankara da.
  • 13-06-2017, 15:50:58
    #2
    Üyeliği durduruldu
    pm gönderildi.